BBC Apocalypse

Telefonen blinkar smått och jag är varm. Inuti - ut. Dricker te och lyssnar på låtar som gör mig varm, lugn.
Upptäcker msn igen från en tidsrymd på ungefär ett halvår kanske? Inte för att jag har saknat det, heh. Men det är helt OK, om man inte är där hela tiden!

 

Tolka inte bilden på något sätt att jag vill att ni ska ta åt er

eller att jag är förbannad på nån. För det är jag inte.

Men jag tycker om bilden. Ett rakt och ärligt fuck you. :)

 

Jag har varit till syon (ulla) idag med fadern min och sökt in till nya program.

SPSPi blev det som första och om det inte går blir det SPKU.

Jag är inte säker på SPKU, men spi verkar passa mig bra. Vi får bara se

hur mycket som kommer påverkas av att min syster går samma klass!

VALLINNE PÅ HM KÖÖP!!!!

Gonatt! tacktacktack för kaffet och för er.

 



Hmm. lagg.

Flaw – My Letter

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0