Erik hette Leif

Sista musikalen är slut och det är lördag kväll. Sitter i lägenheten och reflekterar över att det är så många som slutar. TRrrrråkigt! Men samtidigt är det bra då de går vidare och nya kan komma in.

Jag ska flörta in alla. Hör ni det?! ALLA! eeh. heh. ne.

Ikväll hoppas jag blir bra, jag har lust att komma ut! Att byta ut, städa mitt liv. Inte i den benämningen att jag byter ut alla mina vänner. Absolut inte. Har jag en vän, är det en vän. Men jag vill bryta mitt mönster, bryta cirkeln.
Aja!

Café Ringo blir det ikväll då, och jag kommer gå dit ensam som en pensionär till singel mingel.
Men helt säker är jag inte på att gå ensam. Det kanske finns nån därute?
Fatta pennan och skriv!

Men shit sluta babla hejdå.



P.S grilla gilla
Abramis Brama - Svart

Kommentarer
Postat av: Denice

jeg behöver typ också bryta mitt mönster... vi gör det tillsammans!? (: <3

2010-05-09 @ 15:44:20
URL: http://deniceeller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0