Filtar och Tranbär

En kastrull makaroner och en sömn kommen från ovan senare sitter jag vid datorn!

Tänker på allt jag har att göra och att jag inte vill tänka på det.
En väldigt bra kombination må jag säga!
Min dag har varit bra, då jag nästan glömde franska nationella
och min värdighet nånstans. Skämt åsido med det sista.
Det hoppas jag ni förstår.

Jag och Tove var till Thilda med kryckorna och fikade skorpor och blåbärste i hennes nya lägenhet. Skönt att bara sitta och äta och garva till pugh. Sen kom Tove Kram och vi begav oss ner till stan där vi träffade Ninnie och kompani!

sen när började mitt liv likna en film? Eller är det bara mina egna ögon som ser allt annorlunda? För det är så det känns. En aning. Nytt ljus, nya vyer. Inga dammråttor eller spruckna gångjärn till mitt inre.
Det känns lite mer städat, lite mer rent.
21:21

Okee jag tänkte slänga in en fin bild men det blev inte så 8D



Skorplåt hos Thilda
Pugh Rogerfelt - Silver Lona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0