Gamla ljud

HEJ!

Idag när jag skulle gå och fånga i mig lite middag såg jag ett pack studenter som hade trevligt och skulle på bal.
I'm two years there! Väldigt trevligt, men som ofta med avslut - det är bitterljuvt.
Och ja, jag var en av dom som tyckte OM att sluta nian.

Jag kommer troligen gå ut och gå. För att det är skönt - men mest för att jag har tre lager kläder på mig och druckit två stenvarma koppar med te. Varmt varmt och svettigt. EDIT: lökigt, inte svettigt.
Jag tror jag har hittat detta årets låt. DEN låten, som kommer
ge tillbaka alla känslor, tankar och sinnestämningar jag har haft. Heh.

Åååååå enjoy! Crowded House – Don't Dream It's Over

Hejdå gonatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

LÅTEN <3

Och avslutning av nian ! Hjärta på det aussi! <3

2010-05-24 @ 22:14:51
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0