Heat of the moment

Hej jätte-inovativ-rubrik-som-jag-fick-av-låten-jag-lyssnar-på-just-nu.


SHIT!! Jag blev så förvånad av min matlagning, den blev sjukt god.
OK beredd på lite snoffsigt mat-snack!?

Först stekte jag bacon, sedan i med mjölk & ägg (egg) kryddat med salt och peppar. DET SKA VA SVART PEPPAR!
Sedan hädde jag i finfina soltorkade tomater för att höja smaken (och för att det känns nyttigare,tönt.)
Sen (sän) tände jag ett ljus för att dämpa känslan av att jag är ensam i Stugun med en katt om inte ens vill
trampa på mitt tangentbord.

Men det är rätt mysigt att vara hemma själv, still. Träffade Denice idag iaf, och det kändes
bra att jag fick chansen att prata med henne. Och krama henne! hehe
Läxa Läxa Läxor.


HEJHEJ!
Buffalo Springfield – For What It's Worth
Och jag använder inte msn längre,
skype.

Kommentarer
Postat av: Denice

trevligt att träffa dig! picknick snart.. :)

2010-05-17 @ 21:51:11
Postat av: Ninnie

lägg till mig :) "ninnieCarlsen" eller jag har ingen aning om vad jag heter.. hihi :D

2010-05-18 @ 15:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0