HEMMA

Denice, svara mig, är du i stugun/ska till stan imorn ? :D

Jag är hemma. I Stugun nu. Lyssnar på musik och gillar datorn jag sitter vid nu. OOO den går så bra :D
Sjukt mycket att göra, it's mental. Man vet inte när man ska börja eller sluta och tillslut inser man
att det tar aldrig slut. Helt. Munter tanke huh ? :3

Thilda gör marängsuiss eller hur det stavas och Tove gör nåt jag inte orkar skriva.
Resten av veckan måste jag vara hemma många dagar. Drygt men bra på samma gång.
Problemet är att det är så JÄVLA MYCKET MAN VILL HINNA MED!
Och allt är intryckt i en enda månad kallad maj!

Men så är det väl när ljuset kommer tillbaka.
Likadant med våran katt nisse, jävla snedsteg.


Hard Rock @ Berlin.

Åker hem till stan igen under lördagen och kommer
på tingan - kulturkväll.
Ha det bra! :)


puss
Notera att det är en riktig länk!
Ween – Mister, Would You Please Help My Pony?

Kommentarer
Postat av: Denice

är i borglunda nu, men jag kanske ska till stan imorgon. :) <3

2010-05-14 @ 21:42:18
Postat av: Denice

jag skoja, jag ska inte alls till stan imorgon, jag åker dit på söndag. <3

2010-05-14 @ 21:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0