Herr krabba

Jumphunterz – Ready 4 Old Skool - Hardstyle tonight, right?
Jag sitter med halsduk upp över öronen och är omåttligt trött, på insidan
Öronen, ögonen och alla andra sinnen är fortfarande redo att ta in ny information till databasen.
Men jag tänkte ta det lite lugnt och avsluta kvällen med Naruto Shippuden no161!
.
Hemmahemmahemma.
Trevligttrevligttrevligt!
.
Tove visade mig också en ny kampanj från klädesmärket Diesel, som betingar mer av sin reklam
åt coola bilder och fina budskap. Be stupid, as they say. Men det (möjligen mer) enda dåliga med denna
kampanj är - att även fast de försöker sätta ett nytt sätt att vara "stupid" på, lägger de fortfarande upp en stereotyp
över dumheten. As an example: Smart may have the authority, but stupid has a hell of a hangover.
.
Jag förstår deras poäng såklart, och jag tycker att kampanjen är bra
Men att bestämma dumhet som bara ett sätt att vara.
.
Aja! SHIT! Nånting lääät! det spökar här, attans nu måste jag läsa sönder mig inatt.
HEHE gonatt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0