Långsamma timmar

Jag somnade. Jag vaknade. Gick hem. Uppför backen. Stekte korv, kokade pärer.
Åt. Ensam. Ketchup: på tallriken. Potatisskal: inte på tallriken.

Men så dåligt har jag inte haft! Jag hittade gammal indiska chai som enligt mig
är det bästa chaiteet nomnomnom:3 aja läxaläxaläxa som ni alla vet aldrig kommer hända.

Scary enough börjar min timing komma tillbaka. Förut kunde jag känna: den här vägen ska jag gå!
Eller: jag ska bara vänta lite till! Och genom det kom jag alltid till rätt plats i rätt tidpunkt.
Det var ett udda, men väldigt trevligt litet fenomen. Inte för att hela min värld vänds uppochner
och jag "råkar" träffar på största chanserna, men det är dom där småsakerna. Som att träffa
en vän på vägen hem. Sen beror det bara på vad man gör av dom där små tillfällena,
när man hamnar på rätt plats på rätt tidpunkt.


starry eyed.

Har också funnit en viss känsla för underground technomusik, strange enough too.


Jag är väldigt säker på att det här är en cover! hjälp mig hitta originalet.
Newton Faulkner – Teardrop

Kommentarer
Postat av: Nino

http://open.spotify.com/track/67Hna13dNDkZvBpTXRIaOJ

Den versionen e också bra!

2010-05-20 @ 16:14:15
Postat av: Nino

2010-05-20 @ 16:14:28
URL: http://ninniesofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0