Men endå

Nu ska man försöka lägga upp sitt liv.
På en enda månad - eller det som är kvar av det
Göra upp för allt man inte har gjort under året.
.
.
För jag måste erkänna, det här året har jag försummat mycket.
Mycket tid har gått förlorad, men samtidigt har jag gått igenom något som har givit mig
mer som person. Individ, så att säga.
.
.
Allt är inte förlorat! Och just nu känns det bra
Sanningen är verkligheten - och verkligheten är sanningen, right?
.
.
.
Upptäckte precis att jag inte har många bilder på mig själv.
Så här är en gammal bajsnödig bild på mig.
.
Saken är den att jag funderar över att skaffa labret!
Huruvida det skulle pryda mitt ansikte återstår att se.

Got it from elin
Royal Republic – Tommy-Gun

Kommentarer
Postat av: tovelove

ditt ansikte är ju redan prytt!

2010-05-25 @ 20:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0