Översikt

HEJ

Idag var en relativt meningslös dag på skolan. Vi spelade alfapet och kollade på film, sen var det hejdå!
Hade grim reaper låten i huvudet hela dagen - inte mig emot. Lyssnar på fler av deras låtar nu.
Och jag vill inte att det ska vara som att jag härmar min syster för att jag börjar lyssna på dem.
Men det tror jag ingen bryr sig i, förutom jag, som det brukar vara. :)
pic not related

Ikväll kommer jag gå till matilda och mata henne med chips. Förhoppningsvis kommer jag också få något
bra gjort under denna ensamma kväll hemma, ensam med min lilla stressmage.
No offence to you, matilda!

Gonatte!


plingplong
The Entrance Band – Still Be There

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0