Pennor i svart bläck

Nämen titt vart man har hamnat!
Jag sitter och äter salta kex och försöker vara inne på Zonline så länge som möjligt för jag har viktiga uppgifter där! Hehe jobben i sommar verkar jämna ut sig, bara att jag kanske inte kommer kunna vara med på träningsveckan till sommarorkestern. Najs.
Jag hoppas att det löser sig.
Och även fast jag kommer vara fast i Stugun nästa hela sommaren, så känns det relativt värt det
eftersom jag har tänkt ut endel småsaker att investera i.
1. DATOR!! En egen, fet dator som klarar allt!
2. Gitarrfodral från musikanten.
3. Begagnad altern. ny alt. saxofon.
4. Ett liv. (alt. ett år i annat land)
Något sådant. å det kommer bli så bra! och såklart kommer jag kunna bjuda er på en massa;
bara posta eran egen investeringslista så fixar jag det.
P.S Jag funderar på att bli blondare. Inte blond. Men blondare!


OK, mord vid gamla teatern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0