Pentiom no.2

Å du okände, tack för länken!

Sitter på skolan och väntar in det andra nationella provet jag har idag! Det kommer gå braaa, det är väldigt skönt att kunna vara lugn innan prov. För det kommer gå bra. Det kommer det. Bra.

Biggan på kommunen är lite bakom flötet idag. Jag ringde henne angående sommarjobb, hon ville ha mitt id-nummer, så jag skickade det till henne. SURPRISE SURPRISE! Hon hade det redan och blev väldigt konfunderad över att jag skickade det igen till henne, och frågade: var det nåt särskilt? Tur iaf att hon har ett så checkt smeknamn som biggan!

Tack för allt igår, men speciellt chipsen kryddade med mangoraja! mm smööör.

Bättre och Bättre

Valsång blir låten till det här inlägget, i brist på egen dator.
Gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0