Plocka äpplen

HEJsan. Jag sitter och dricker te just nu och tänker på gårdagen.

Jag träffade Fanny, Isabell och Tove ute på stan och vi bestämde oss för att gå på TALANG (som det stavades och hette) Och det var en upplevelse! Vi kom dit lite sent och vi bevittnade kanske tre uppträdanden, till tjugo i sju när det började kl sex. Lite konfunderade blev vi när det slutade tvärt och vi gick hem när det skulle ha slutat vid kl åtta.

Ingen skada skedd! Vi gick till Matilda där Clara och Erika också befann sig. Vi hängde där och bäst som dom är har man alltid roligt. Sedan gick vi ut för att åka longboard men då kom två killar, grannar till Matilda och frågade om vi ville hänga med upp! Vi sa ja och såg deras nylagda golv och fina utsikt från balkongen, bland annat. HEHE
Det var kul!
Men tillslut gick vi uuut.

Såna kvällar blir alltid såna kvällar som visar vad man verkligen vill.
Vart alla går eller stannar. Och hur man beter sig, eller nåt.
Nån riktig upplevelse var det väl inte.
Men det var riktigt kul att ha ett till
minne med er man kan garva åt/med!

Min SPOTIFY FUNKAR INTE FYFAN FÖR DIG LINUX!
JAG SKA SILA DIG GENOM MINA BLÅVALSTÄNDER.


old pic

puss
Primal Scream - Can't go back
From the Kick Ass OST

Kommentarer
Postat av: Denice

Det var för längesen jag träffa dig nu!

2010-05-13 @ 21:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0