Skriv upp skriv ner

Nämen tjenare!

Lite check början sisådär. Mitt spotify har slutat fungera helt. Men jag orkar inte starta om datorn så det får bli det gamla goda heliga youtube för låtar man inte har på datorn. Jag har bara upptäckt att genom spotifys tillgänglighet behöver man inte komma ihåg lika bra vad man lyssnar på. Så eeh.. allt jag lyssnar på sitter inte lika bra fast i huvudet nu när jag försöker skriva ner det i sökrutan inne på youtube.

Och nu funkar inte youtube. Skitliv. Ne fan, jag kan ju några låtar på gitarren också. Så det blir superdupermegaultrabautabra!

ÅÅÅÅ jag hittade precis en låt jag har letat efter :D HEjdå nu ska jag drunkna i toner.

Och ni håller mig flytande, ha en bra kväll. Gonatt <3


All min tid
Razorlight - America

Kommentarer
Postat av: DU VET VEM JAG ÄR BITCH

Jag får smått panik när spotify krånglar.. pinsaaaaaaaamt :$ försöker dölja min rodnad med att slå mig i ansiktet

2010-05-11 @ 20:27:14
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0