Strålar

Jag reser mellan dig och resten av världen. Bara stjärnor finns kvar av det jag lämnat och de reser också.
Bort, uppåt. Inte mer vill jag ha. Inget mer än det jag ser.

Poetisk breakthrough där eller nåt. Men om ni vill läsa min samling så finns det en grön bok i lådan i vita byrån i högra hörnet. Det är min hemligaste bok. Mer än mina dagböcker. Även fast dom inte är så hemliga, eftersom det inte finns så mycket att dölja.



Har nyss varit ute på stan med Tove och senare blir det österäng med vänner, lika med familj.
ÅÅÅ glad musik lycklig tjej! Jag har gula brillor som förhopppnings lyser som solen.

Peace out!


OO how goofy of me
Hellogoodbye – Here (In Your Arms) (Radio Edit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0