Open sesame!

Ett hav av punkter och numreringar väller över en. Och almanackan försöker förgäves få min hjärna att hålla ordning. Men det jobbigaste är att tiden går så snabbt.
.
Tankegång:
1.
 lärare säger, "och nästa vecka ska ni lämna in detta, två sidor papper är det som krävs"
2. man tänker, å nästa vecka? Då kommer jag kunna ha kvällarna och helgen att göra klart det.
sweet, det kommer jag hinna.
.
Man skulle kunna hinna. om. man. inte. gjorde. annat.
och nu sitter jag här!
Dammit kvinna! ta dig i kragen.
.
(tänkte bara säga att jag vill ha en papegoja. på axeln.)
HEJDÅ
Nicki Minaj – Check It Out - Main Radio Mix
får mig osökt att tänka på miami vice på playstation 2. goda tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0