Ljust i mitt hus.. t.

ikväll blir det guldkompassen med tove! :D
.
Tyvärr är det såhär mina vänner. (ja jag använder det uttrycket igen) Så har jag både förlagt strömkabel till dator och telefon så i helgen blir det till skogs på riktigt. usch. men jag har gitarren. Det kommer duga.
ikväll har jag ätit middag med en liten del av familjen. Halva för att vara exakt.
och det kände väldigt bra.
Måste erkänna att jag inte kommer gilla att vara här i helgen, det vankas jobb!
Men jag gillar hemma. En fet katt ligger trots allt i min säng.
och jag känner mig jättefin idag.
.
Ville bara säga det.
.
och tipsa lite musik såklart :)
.
Anna Ternheim – Shoreline - Radio Version
Headless Heroes – Just Like Honey
George Harrison – What Is Life
Sigur Ros – Gobbledigook
och för den festsugne.
Mark OH vs Scatman – Scatman - Radio Mix
haha åå. ibland måste man bara skratta!
Gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0