Rippa, dippa, njut

Eller ok. Rippa, som i rippa skivor. Dippa, som i att dippa chips i dip. Och njut, som i .. ö .. ja som ni vill faktiskt :) Sitter hemma i långkallingar. Fast dom är verkligen fina, randiga och som leggings fast lite kraftigare.

 

Har rippat skivor, lagt in bilder och inte ätit chips.

Där ljög jag faktiskt. Men det känns väldigt skönt.

Lite småprogramm kvar men annars är jag så bra som klar.

AASWEET! Och opera är som gjort för windows 7, hur snyggt som helst.

Inte lika snabbt som googlechrome, men vafan.

Ja det var ytterligare inlägg som inte sa så mycket.

Men vafan.

Åker hem till staden idag, och kommer sakna hemma. 

Har plockat bär, rensat bär och ja, sånt man måste göra. Comme dabbe.

DET FINNS KAFFE NU MAJA! Säger pappa i sin lugna samtalston.

Jag tror jag har fått min samtalston från honom, lärartonen antagligen.

men vafan.

Goddag, godkväll, gonatt :)


 

Rippat

Korn – Here To Stay

Korn – Blame

The Clash – Complete Control

Och för er som inte känner någon ånger.

Maskinen – Bränner



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0