Vattenflaska

Jag känner att rubriker från mig inte betyder lika mycket längre.  WHATS WRONG WITH ME ?! Skämt åsido.
.
Idag har vi internationella dagen på campus.
Vi ska lyssna på föreläsningar och.. ta till oss det dom kommer att säga.
Mycket möda stort besvär, att ta sig ut ut sängen :)
Ibland förstår jag inte vad det är som styr mig.
Hur kom jag till skolan idag? Hur kom jag hem?
Hur orkade jag?
.
Men som vanligt är det bara faser i livet, som min ömma moder skulle ha uttryckt det.
So what do?
Blir det skola? MMMMMMMMjaaaa hmmm ja.
Annars får jag bara titta på wow spelande hela dagen. hihi :d

Soundgarden – Black Hole Sun
Luar Na Lubre – Morrison's Jig
Säkert – Det kommer bara leda till ngt ont
Hello Saferide – Saturday Nights

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0