ge mig svar berätta

viasatboxen gör sig påmind med disneychannel moviemagic tarzan 1 utan reklam. herregud lycka.
så nu sitter jag och lyssnar på tarzan låtar. finsmakare är man ju.
annars är det helt reko. deco.
justdet... livets ord var ju helt okej. fick uppleva lite tungotal
(eller himmelskt språk som de kallar det)
men som en tant senare berättade för mig var det ovanligt lite för en vanlig gudstjänst. hmm.
hursomhelst fick man fika, och jag kunde inte vara mer stressad över skolan.
.
som jag sagt som slutkläm (haha) några gånger nu, är ju, att det känns bra. och det gör det.
vilken underskattad känsla. snälla goda känslan stanna kvar hos mig. snäääälla.
tarzan kanske kan hjälpa till. heheheheheh.
gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0