längd och svt #2

nu har jag sett klart downton abbeyyyy
dom lyssnade till sitt hjärta och förstod att det aldrig är försent
jaaaaa nu ska dom gifta sig och inte föruttna inifrån
jaaaa vad glad jag blev!! typ nytt hopp om mänskligheten igen.
åå älska haha jag är en så töntig nörd. ojoj.
.
OCH jag har sett klart misfits. misfits bästa serien någonsin
nej kanske inte, men enligt mig. enda serien jag faktiskt sett från början och
sett länge OCH sparat på datorn i .. för länge :)
kanske jag är mer blödig nu? ja det är jag.
.
2011 snart slut. sista inlägget för detta år.
herre. det har varit ett skitår och ett bra år
"Det var året då jag sa ja till allt, utan förbehåll
Det ställde bara till problem, som var långt bortom min kontroll"
.
kanske inte riktigt? Men ändå, önskar alla all lycka. Gott nytt år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0