majsan löser problem

jag känner mer nuförtiden.
idag lyssnade jag på en gammal tant på radion
som hade varit med som jude i nazityskland. usch kände hur
det byggde upp inom mig.
visst det kanske inte är så konstigt att bli gråtfärdig med tankar om förintelsen hehe.....
MEN jag är mycket blödigare.
MEN det känns bra.
som att jag har en själ. haha ett hjärta.
kalla kato med stenhjärtat har tinat och gråter nu åt tal på nobelmiddagen.
hellre det än kato
anyday
.
imorn blir det avslutning, julstrul och partaj. kommer bli gött.
ska packa lite och sen är jag redo :)
syns på andra sidan pussssssssssssss
The Embassy – It Pays To Belong
M83 – Kim & Jessie
Craft Spells – Party Talk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0