still life

okej nu har jag ett nyårslöfte som jag tycker alla kan följa.
eftersom 2012 kommer och det sägs att detta år kommer vara året
då allt går under
så tycker jag att vi kan leva som om varje dag vore den sista
från och med nu
lyssna på hjärtat, göra det man vill, och leva med döden vid sin sida.
Fiiiiint va ?!?!
Tycker jag. Så tycker jag. Jag kanske anammar det,
men det kommer vara svårt.
.
egentligen är nyårsafton, tolvslaget
bara ett byte från en dag till en annan
alla dagar är så
byts ut, kommer aldrig igen
glöms bort, tas för givet
hej alla dagar av 2011 jag kommer ihåg er
ni sög oftast ganska mycket...
men ibland var ni också början på något nytt
varje dag som gick.
.
haha asså seriöst jag har blivit så blödig. så därför avslutar jag inlägget
men ETT GOTT NYTT ÅR och en trevlig låt av vikingarna. :)
Vikingarna – Djingis Khan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0