Surt sa räven

M.I.A den coola bruden som blev känd med sina pappersflygplan.
PLUS
The pixies, bandet som tog nittiotalet med storm och mig med storm i filmen Fight club
Har tydligen gått ihop!!
Eller iaf... har mia det med pixies. Hon är trots allt en riktigt redig samplare, och det blir bra, jag lovar!
.
M.I.A har då alltså lånat pixies text från deras låt "where is my mind?" Till hennes låt "20 Dollar"
-------------------->>>M.I.A. – 20 Dollar
Bra sött det där :)
.
Förövrigt går inte svenskan bra, det brukar flyta på som en fjällbäck i vårsol när man har skrivuppgifter. men mitt så smarta och braiga ämne kanske inte var så braigt. Jag försöker skriva ett tal om betydelsen av praktiska övingar och inlärningssätt på även akademiska/teoretiska linjer! Usch... jag börjar ju låta som en politiker.
Det får sluta här. Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: tove

ja jag får ju inte ens smaka ja sa röven

2011-02-01 @ 23:07:44
Postat av: tove

ja jag får ju inte ens smaka ja sa röven

2011-02-01 @ 23:08:17
Postat av: tove

ja jag får ju inte ens smaka ja sa röven

2011-02-01 @ 23:08:44
Postat av: tove

hahaha. råka skicka samma kommentar typ fyrtio gånger, enjoy

2011-02-01 @ 23:09:52
Postat av: tove

vad fan är det här? har du någon köns och svordoms sensor på din blogg? mina föregående kommentarer kan nämligen ha innehållit något av dessa ovanstånde ord-kategorier, dock försatta i ett komiskt sammanhang. varför dessa inte får gå obemärkt förbi förstår jag ej.känner mig sårad och ledsen. ska sova



tack hej

2011-02-01 @ 23:13:29
Postat av: denice

såg dig och tove på framsidan av stan idag. ^^ söta ni var!

2011-02-02 @ 22:35:34
URL: http://goldenlifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0