Les grave grèves.

Heeejsan niiichaaans!
eee.
Ja! Igår natt måste varit den natt jag vaknat av mest telefonsamtal. Det kanske inte var mycket för er räkning, men för en liten jag så var det det. Men de små samtalen hjälpte mig iaf påminnas av nattens obligatoriska toalettbesök. Påväg ner till vattenklosetten såg jag en ful katt som satt och skrek för att komma in. Väl inne fortsatte katta att jama (skrika) och denna katts namn är förövrigt nisse (själv föredrar han att kallas nils, då hans päls passar bättre till det namnet)
.
Igår var en bra dag, idag är också det, men kall som en frysbox!
Datorns ljus fortsätter dock att värma mig, och förhoppningsvis er också!
och alex turner gör sig ständigt påmind... mmmmm.
.
'Nough said! Goday to you all!
Arctic Monkeys – A Certain Romance
Tokyo Police Club – Nature Of The Experiment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0