The end the end

Yessss, lyssnar på the end och tänker på hur nangialas ljus skulle se ut just nu.
Nej så djupt gräver jag mig inte i sådana tankar. Men jag lyssnar faktiskt på The doors - the end!
Riktigt bra. Gillar också att H&M har börjat massproducera The Doors tröjor. Sweet.
.
Idag har vi bara haft en lektion. Men såklart så har jag tryckt inne i ett hörn i bibblan ända tills nu - Jag vill ju så gärna vara KVAR! Men städarna verkar aldrig fatta det och jagar ut mig :( Jag hann nästan hela NK:n, fan vad bäst man är. (eeeeeeee)
.
Ursäkta stavning/språk/formuleringar och konstiga berättelser i denna blogg!
Love it or leave it! Som man brukar säga.
.

The Doors – The End - New Stereo Mix Advanced Resolution
Yelle – Ce Jeu

Kommentarer
Postat av: tove

shit asså värsta miami-ink cutii typ

2011-02-01 @ 21:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0