sola och bada

och sitta i en lada!
.
ja, mina rim är väl för härliga må jag säga. idag har jag kommit hem från en dag och kväll som har varit exeptionelt bra! Vi firade hanna, vi gassade och badade, för att sedan träffas i en park. Vänner som jag känner och en massa sköna människor hängde med genom natten och gjorde den så sjukt värd. Ursäkta mitt lingo just nu, men det ger en bättre känsla än om jag skrev i fackspråk. haha det skulle vara något. alla vill gå i tvåan som oss. .. typ!
.
idag blev en fortsättning på igår med strand sjö och somna på handuken och låta solen steka sönder ryggtavlan till oigenkännlighet! Helt galet men finfint. Det var iskall sjö som var en gudagåva, jag skulle inte vilja byta ut den sjön med vilket övertempererat hav som helst!
.
nog snackat.
Puss och hej och glad sommaaaaaaar !
och spotten har slut på tid, så ni får ha eran egen sommarlåt :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0