pingpong

JAAAAAAAAAAAAAA
10 000 jävla låtar på lastfm
som jag väntat
som jag inte har varit snabb att komma dit
ojojoj men det är ju skoj!
stolt över att det fick the beatles som
gick över tiotusen strecket.
hihi fina pojkar.
.
blir väldigt nostalgisk över studenten just nu
ni vet sådana där stunder
när man upptäcker "att det här har jag gjort/drömt om förut"
och vet att om jag gör det här så kommer det lbi sämre
och om jag gör det andra kommer det bli bättre
just nu gör jag det sämre.
Man har en fri vilja, men är ändå alltid
fast i vilka val och upplevelser man har sen förut
allt jag gjort sedan jag föddes har kommit fram till
precis just den här sekunden.
Måste träna på att kapa repen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0