bada i vitt

hej!
Ska livestreama från way out west ikväll
på bon iver och best coast bland annat. kommer bli bra.
sen har jag klippt mitt hår litegrann.
och prövat min kofta, och sminkat mig. bara för att det ska hända något och för att, nej bara för att det ska hända något och man kan ömsa skinn lite sådär.
ska skypa med denice ikväll också, om den potentiella
men ack så mest säkra resan till england och brighton.
hoppas vi kan checka in cliffs of dover då också.
Då ska jag ha med mig en engångskamera! kommer bli finfint.
lyssnar på the shins också, himla fint om man vill vara glad.
ha det, verkligen, jättebra. bryt inga ben och slå inte knut på er själva.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh snyggis!

2012-08-13 @ 12:48:37
URL: http://systermatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0