ryggen och det som är bakom

Hej igen
det slog mig att jag inte skrivit här på ett tag, vilket
brukar vara början på varenda inlägg på VARENDA blogg
i hela världen tror jag. Men jag får väl bli en av massan jag med då!
.
Tove har kommit hit, nya scheman vankas och jag hade min
första sovmorgon sen jag kom hit
hjärta hjärta hjärta det
men sen knackade det på dörren och det var upp och städa toaletter!
sen var jag riktigt less, men det som har blivit vardag här är att jag byter humör
varannan timme sisådär, så för tillfället känns det som att jag kommer klara det här
men i övrigt är det som sagt, slitigt. och tärigt. och slitigt.
mumford and sons har släppt nytt i alla fall, och det lät mysigt och bra.
och. jag. längtar. hem. som. bara. den.
.
har köpt en hur fin kofta som helst.
och peppar peppar peppar alla drömmar som jag vill ska bli sanna
när jag kommer hem
å snälla ni håll till godo glöm inte bort mig riktigt än
för jag behöver en vän
där hemma i sveriget.
puss och kram äppelbarn!

Kommentarer
Postat av: Denice

hej, vill snacka med dig! vi kanske kan ses på skype ikv? :)

2012-08-10 @ 12:04:36
URL: http://goldenlifestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0