Flera lager lök

Tänkte påstå att man inte kan skriva lök utan öl
fast sen så var det inte så, men kanske åt andra hållet
vi testar igen 
KÖL 
ja i alla fall, kommer öl vara en av mina förfriskningar under fredagskvällen
kvällen då vi kommer få våran underbara hanna tillbaka
och jag hoppas att hon ler inifrån och ut. 
.
igår var jag en massa stressad och det kändes inte bra
trots lucia i stora kyrkan och fina vänner på stan
stressar like a crazy person med magen i uppror. 
men sen kom jag hem och sen kom elin hem, min nya roommate 
vi åt julgröt och pratade om allt och lite till
och nånstans där bland alla vad var det jag skulle säga 
och vad var det jag tänkte på och ha-ha-ha
så kunde jag landa en aning
från den himmel jag befinner mig så ofta i nu
jag ser extremt mycket framemot denna helg. 
hör av er för jag behöver sällskap. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0