jag har en vana av att ha en vana

jag sitter med hela två datorer framför mig.
fråga mig inte varför.
det började med att jag var jättetrött
det fortsatte med gitarren som kallade på sängen
det eskalerade med terapi-skrivande på min egen dator
och slutade med internet och musik på denna dator. 
hihohohih man är inte galen eller så bara så jävla crazy.
.
idag beställde vi daffys hemkörning som frukost.
jag som också lovat mig själv halft om halft att sluta äta kött
njöt av en kyllingbabb framför julkalendis och sånt fint. 
tänk er alla avlidna nutrisionister som vred sig i graven vid den synen! 
.
hursomhelst har jag det fint i lägenheten denna sista vecka
då jorden existerar. 
fast så kommer det ju inte bli. Det kommer snurra snurra snurra 
ännu mer tills vi aldrig får nog. 
Jag tycker om det här. Vad jag nu än håller på med. 
Kanske jobb. Kanske musik. Kanske så mycket mer att se fram emot. 
hallå nu är det faktiskt på riktigt HÖR AV ER FÖR JAG 
KAN VARA ERT SÄLLSKAP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0