Okej kompis

Jag gör det här genom mobilen
Eftersom jag är en sådandär förhatlig
Iphone-ägare. Eller jag hatar inte mig i alla fall. Vi får se om det här funkar!
.
Lyssnar lite på musik och har kanske varit vaken i en timme. Försökt lyssna på gammal musik på myspace men jag fick aldrig till det. Däremot hade jag en trevlig julafton och fick typ 47382 böcker, presentkort, en kanotresa och en film.
Och nu började fleet foxes spela på min lista i lurarna!
Dom har ju ändå varit med mig så himla länge.
Vi får se vad jag kommer möta de tider som kommer, och vad som faktiskt kommer stanna hos mig från alla tider som går.
Som harrypottekärleken. (Andra filmen går på tv idag!!!!) Eller schackrutsrecept.
Finns det mer plats för alla ljusa minnen? Eller måste man komma ihåg att göra plats för dem?
Badhusparkens vackra ljus eller solen över storsjön som den badar i?
Hemlängtan - eller känslan över att aldrig mer kunna komma hem?
.
Ibland ålägger jag mig för mycket, och det krossar mig. Löften på löften om hela livets alla spektrum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0