tjuva skor med hål i

vi har två hundar här nu och en gudfar på det
extremt trevligt kommer det nog bli
men om jag ska vara ärlig tycker jag det ska bli trevligast
med sötost och karlbertil, julens okrönte kung.
.
å vad jag ser framemot att träffa gamla vänner
och kanske blir det nya jag känner också!
jag ska nog läsa lite sagan om ringen nu. 
under julen påminns jag nästan alltid om när jag förälskade mig
i harry potter (helt helt sant!!) och musiken då.
men harry potter var främst.
.
då jag läste upp dialogerna för mig själv 
för tusende gången om och låtsades att jag kunde felfri
brittisk engelska klockan två på natten
och somnade i sidorna varje kväll.
jag måste nog en gång för alla erkänna mig en obotlig
nörd. eller tönt om ni hellre föredrar det.
men just nu är ben howard min nya bok
fast för öronen då. och i flera dimensioner än två
som sidorna har. 
hoppas ni har en God Jul allesammans!
Ben Howard – Under The Same Sun
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0