uppåt i spiraler

Hej
jag sitter hemma med en begynnande förkylning eller feber till och med. 
Har ni hört på maken? Jag som trodde att relativt stora 
mängder alkohol, dåliga kläder, sträng kyla och lite sömn
skulle råda bot på det. Men icke! Däremot hade jag hur trevligt som helst. 
Faktiskt! Verkligen! 
Och jag är så extremt glad att cuprum har gjort så att alla houseälskare
bara kan vara långt bort i ett jobbigt svettigt hörn.
.
Men nu till mycket viktigare saker än Östersunds 
utgångspotential. Vi åt och drack med bästaste Hanna Olsson. 
Så himla underbart att träffa och vara med denna människa. 
Även fast vi var sega dagen efter.
Men på kvällen åt vi vegetarikt lasagne
och marängsviss med egengjorda maränger och chokladsås. 
Allt det framför brasan med familjen. Banne mig vad bra man har det
.
Jag har ändå fortfarande ont i huvudet och kände att jag kanske inte var 
det bästa sällskapet idag. Men det har blivit bättre. 
och det ska det bli. Jag bor här med Elin och det går så bra.
Jag vill leva och leva lite till och jag tror jag nånstans 
kanske kan hitta hem. Tillslut. 
(snart kommer också förhoppningsvis bilder från LONDON)
Herrå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0