nothing

Så fin Bon Iver lyssnar jag på nu.
ska snart ner till burrehörnet och chilla men
känner mig fett ofräsch efter städningen. jaja.
sen ska jag posta ett brev också. men det är inte till nån av er, så förvänta er ingenting! "typ".
.
har hunnit med att skypa lite, och fler dejter är snart satta för veckan, hehe lovin those dates!
det är ganska gött här nu. en vecka kvar, då åker denice och clara hem! Sen är det halva tiden kvar för mig!
WEHÅ
får se får se hemma kanske bara är ett samtal ifrån.
menee ja, det händer inte så mycket mer.
Peppar nästa dusch då jag ska skrubbaskrubba med skrubbhandskarna jag fick i present.
ÝES att vakna är som att vinna första pris
hejdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0