ökensand och hallonyoghurt

Hej igen!
Tog fett lång tid på mig att städa idag.
Och sen hamnade jag i koma framför en halv
The fantastic mister fox.
Pratade med Tove och Thilda idag
Thilda hade lite dåliga nyheter om mitt lägenhetsletande
som fick mig bli väldigt nere ett tag där.
men vafan, det kommer lösa sig. (hoppas hoppas hoppas jag)
Sen lyssnade jag på musik och då blev det bättre.
.
Jag lever i en dröm just nu. inget är riktigt verkligt,
även fast ni kommer kunna läsa det här lika svart på vitt som jag skriver det
så känns det inte riktigt som att det händer
om några dagar kommer min familj hit och då kanske jag återfår
lite av verkligheten? eller i alla fall att bubblan spricker.
DÅ ÅKER CLARA OCH DENICE HUR FAN SKA JAG KLARA MIG
haha men allt blir bra, tillslut :)
avundsjuk på alla som får gå yran och stråket och se
mina syrror pilla och ove kötta i djbåset ikväll.
men ha det bra allihopa och sånt! pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0