Saker som flyter

idag har jag jobbat och det var bra. men jag blev riktigt irriterad på kunder.
jaja.
.
när jag var mindre (tänkte skriva liten)
brukade jag förälska mig i låtar hela tiden
det har försvunnit på ett annat sätt nu
kanske växt in till något annat
eller har hjärtat slutat investera i dem
.
det finns mycket som har ändrats men allt är likadant
man läser det på alla väggar, alla gator och bänkar
och på alla ärr
som pryder handryggar och fotbollsknän
ibland stannar jag upp och kan inte andas
det finns för mycket som måste ut i ett andetag att
min kropp har inte tid med syre,
diafragman drar ihop sig och slappnar av
men mina lungor, mitt hjärta, investerar inte.
.
herregud vad tung man är. hoppas ni orkar läsa!
har i alla fall hittat en låt att förälska mig i ikväll.
The Middle East – Blood
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0