sova och andas

ja
jag har typ en ledig dag
har fixat lite, men mest bara till hälften
igår högg jag mig i fingret.
Men jag kanske ska skylla mig själv när jag hackade lök med en brödkniv!
i alla fall har min nagel en fet spricka tvärs över
ni kan förstå hur svårt det var att duscha.
.
ibland känner jag - varför ska jag tillbaka till östersund?
andra stunder känner jag bara "jag vill hem hem hem hem"
och det sliter och tär, men det går bra.
mina andetag är mina vänner you see, lite musik, lite chips, och kanske lite mys.
så snart ska jag ta mig i kragen och pallra mig ned till burrehörnet
för att hänga med dom. lyssna lite på musik.
och käka chiiipssss!
TJARÅ :))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0