do the lizt

Clara gjorde denna lista, och jag tänkte då göra samma sak. Nostalgi på hög nivå med sådana listor förresten.

Bästa veckodagen: Dagen efter

Humör: Helt okej fint

Favoritgodis: Naturgodis, typ granskott

Är det nåt du absolut inte äter: Eldoradonudlar!

Kläder just nu: Doorströjan och svarta jeans!

Musik just nu: haha. Ontario - Ey shuno. (thug 4 life)

Favoritsaft: BOB saft, helst en blandning av röda bär

Dagens längtan: HEM till östersundssommar med vännerna och livet i allmänhet.

Hur många kuddar sover du med: två

Spelar du nåt instrument: Gitarr, saxofon, näsflöjt bland annat

Dagens frisyr: Hästsvans, alltid hästsvans.... :(

Kommer du ihåg din första kärlek: Ja

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja

Ser du på kärleken som ett misstag: eeee... nej

Bio eller promenad:Bio för fan

Dagens borde: söka jobb och skaffa ett liv efter norge

Dagens fundering: kommer mitt liv bli bra?

Snarkar du? Tydligen - har blivit motbevisad

Rädd för insekter?  Dom är rädd för mig, så det är ömsesidigt :)

Det här är jag bra på: Många säger att jag pratar högt, och nojjar väldigt mycket. braaa!

Chips eller godis? Har dirre på chirre!

Skriver du dagbok? Hela tiden

Har du tatuerat eller piercat dig? Min smiley. Gaddning ska det bli också banne mig :)

Hur många syskon har du? Tre fula syskon

Är du rädd för blod? Nej jag glittrar i solen

Anser du att du är stark? fett med stark

Röker du? På fezt

Snusar du? Aldrig (fast jo, på fezt)

Använder du knark? Big no no

Kaffe eller te? Ååå..... kaffe med te.

London eller Paris: Paris om jag lär mig franska, fast nej. London

Favoritfärg: Rött som värme och blå som kyla (playing hotn'cold yäää)

Född: Östersund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0