dream about me i'll dream about you

dream about me, i'll dream about you.
-
har haft en jättebra dag, och jag kan fortfarande inte förstå
att vi ska till hultsfred, IMORGON
det kommer vara så fint och bra och roligt och underbart
idag tog jag förväl av ninnie, men vi träffas såklart igen!
jag har också en väldans tur
att jag inte har tid att ens stanna upp och tänka
allt skulle bli så annorlunda då
jag vill leva kvar i min dröm bara lite till
fint fint fint fint fint fint fint fint allt så fint i glitter
ett iphone liv
vi syns och hörs, pussar till alla!!!!

sista bilden från mitt rum!

Kommentarer
Postat av: Ninnie Carlsen

ÅÅÅÅH SÅ FIN DU ÄR LILLA MAJA I DIN LUGG <3 klart vi ses igen :)

2012-06-12 @ 19:30:11
URL: http://ninniesofia.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0