asleep



Den här boken läste jag i helgen när jag var påväg hem med tåg
det var fint tillsammans med den boken och allt den skrev om, riktigt fin
hur bra som helst faktiskt,
och jag tror den bara funkar på engelska
befriande ungdomsbok. kanske alla klyschiga karaktärer som brukar finnas
men nej, verkligen inte så alls. fyfan va skönt med en riktig bok.
.
sen hade jag det bra i ljusdal. haha det var där jag var.
vi spelade biljard, och fikade, och pratade, och sånt
och träffade en massa människor jag inte träffat på flera år
det var bra
sen åkte jag hem till storsjöteatern och träffade anton som vunnit livekarusellen
det var kanske det bästa, hela dagen
som charlie skriver, att man bara är varm
dagar man lever för

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0