eldar och isflak

har precis kommit tillbaka från ås
och från kvällens allhelgonafirande!
Otroligt avundsjuk, eller i alla fall nästan
på alla som ska få fira in de sista månaderna av detta år
som ändå har varit sååå bra.
.
jag vill kunna vara med er ikväll
och dansa och skratta och göra världen till en annan
tills morgonen kommer och tar bort ögonbindeln igen.
fast alltså, det skulle verkligen inte gå.
.
jag har brutit lilltån. justdet, lill-tån.
den försökte rädda hela min kroppshydda när jag
graciöst gled ner för trappen och slet upp en list och
diverse trappassecoarer.
Kryckorna går med mig nu. men stöder absolut inte bra på snön.
jaja! 
Jag skulle dessutom vara olidligt seg på att gå, springa och dansa -
vilket inte skulle passa bra till den zorro jag hade tänkt mig vara.
nu ska jag lyssna på musik.
pusssssssssssss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0