invecklas utvecklas äcklas

så på andra sidan av dalen blir det tyst från mig
men nu är jag banne mig tillbaka!
HEJ
Jag har haft very busy two weeks
här hemma i östersund och stugun
vi har hittat på en massa saker! Och det har varit bra
fina kvällspromenader, morgonpromenader
loppisgående, middagsimprovisationer mm mm.
Ett sant nöje, och ett sant moln har det varit av nya
upptäckter och återupptäckter.
.
Dessutom påbörjas sista månaden av huset jag har växt upp i.
Jag vet inte hur det känns än.
I helgen var jag Thilda och Tove till Åre och marknaden
träffade en massa gamla kompisar och förhoppningsvis endel nya!
Vi bodde hos Thildas i alla fall, som var verkligt trevliga.
John Duva såg vi på Rockebo på lördagskvällen
fyfan
Liksom, antingen är man med eller inte. Och min nacke betalar fortfarande priset.
Jag kurerar mig med Harry Potter som är bättre än någonsin
nu ska jag sy lite jeans och sen fortsätta på någon sorts resa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0