låt tysta leken tala

jag har precis kommit hem
från fina östra jämtland
och haft det jättemyz
med skrug och cider
lite spel och en massa massa chips!!
.
dessutom blev det tatueringsprat
med frida och frida
(som vi besökte) (jag, elin och kristina)
och jag blev så himla peppad igen,
på att lägga till en liten bit konstverk
on the lår.
.
I alla fall så ska jag arbeta snart,
om typ en halvtimme.
MÅSTE FIXA HÅRREEEET!
sen ska jag turbo-cykla hem
och åka till åre
.
till the all best of the best
rockebo, shitfucks och John Duva.
å. hjärta hjärta.
dessutom längtar jag för himla mycket
till valborg. å. då ska jag också jobba, till klockan sex.
döda mig. men efter det kommer jag vara så extremt redo
turba hem, fixa saken thats called my face,
häva i mig vin medans jag gör det
och dansa till ljusen bland värmen
och alla vänner är där,
alla fina bästa vänner. mmmm.
ett lusthus blir vårt öde
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0