polskor och skolor

har haft världens musiksession med mig själv på spotify, och det var längesen jag fick in såpass många låtar in på listor på länge. Neejz!  Och skönt.
Har dessutom spanat in tjänsten "bild på bankkort" i min bank och spånat lite,
eftersom min håller på att spricka mitt itu.

Detta hände under röda festen vi hade igår, och OJJ vad radio levererar. Varje gång. Det måste jag kalla uppstört. Nej eller jag menar uppstyrt. Ni fattar. Eller "gattar" som jag skrev så fint på andra sidan dimman igår.

Det är tuffa dagar, nollningen. Men det är sinnesjukt bra. Bor jättefint hos Jan-Åke och Harriet, som är så himla snälla och trevliga. Fick förklarat för mig av Harriet att dom kommer bli mina föräldrar, på ett ungefär såklart. Vi kan lägga ribban där. Dessutom kallar Jan-Åke folk som häller mjölk i sitt kaffe för "blandare". Riktigt fint!!!

Men aa, det är ju bara dom jag bor med. Klassen då? Pite? Det finns så mycket att säga. Det börjar lossna nu, gemenskap från första dagen men det känns bara bättre och bättre. Det här är människor jag kommer trivas med. Vi ligger liksom på samma frekvens litegrann. Om man ska dra lite radiorefenser på det hela.

Nu skriver jag inte mer, men återkommer såklart senare!
heh.
ALDRIG VILA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0