Vad händer?

Jag har precis kommit hem från urkult, smackade på med en burgare i hammarstrand och hämtade upp ida för att åka tillbaka till stan. Lyssnar på lite gammal musik och provspelade en nyinköpt vinyl! Det var najs.

Om två dagar åker jag på festival igen! Fattar inte hur jag kommer palla. Men är man en kämpe så är man, får tacka vädergudarna. Det är för övrigt extremt fint väder ute just nu, perfekt för en promenad med musik. Perfekt för att på nåt sätt greppa denna sommar, denna vinter och denna vår som jag spenderat här.
och helt u n d e r b a r t har det varit.
kommer sakna denna lägenhet.
er.
den här exceptionella soffan!! Och liksom, vardagen man trodde fanns ungefär.
Lyssnar på Five - Keep on movin och väntar sms.
Hejdå!!1!1!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0