Vintervärme

Åker just nu tåg.
Med Matilda från Uppsala till
El Stockholmo.
.
Vi ska som sagt se The Tallest Man on Earth, och jag är mer än beredd på att musiken ska ta andan ur mig.
Den luft jag har kvar i lungorna vill säga!
Igår kom vi till uppsala vid tio-tiden, handlade en massa fika och hittade liknelser mellan den fysiska kroppen hos vänner och livsmedel liggandes i alla hyllor. Skoj!
Idag åt vi jättefin frukost med hembakat bröd som Frida gjort.
Hoppas vi hinner se lite av stockholm innan vi drar till cirkus, och att vi inte tappar bort oss i betongen.
.
Annars då? Göteborg imorn.
Träffar en kompis till.
Det blir bara göttans. fint. 

hej


Kommentarer
Postat av: Denice

Hej Maja! Jag väntar fortfarande på bilderna från London! :) kraaaaaaaaam

2013-02-23 @ 15:44:00
URL: http://goldenlifestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0