vit är ingen färg, det är så man känner sig

Jag börjar bli lite förkyld. 
men jag ska på kören ikväll ändå. 
det kommer vara fett lite folk där. 
men aa.
OM INTE
det blir hundra-dagars. haha. 
det kommer inträffa ändå antar jag, 
men i detta syftar jag såklart i frågan 
om jag kommer delta eller inte
.
VÅREN är påväg hörrni, 
världens vackraste solljus fyller lägenheten. 
och luften doftar extremt gott. 
typ förhoppningar, drömmar, och en massa
nya chanser
att göra om, göra bra, göra rätt (för sig.)
jag har gått från att inneha en obligatorisk 
vårångest, till att välkomna den med öppna armar. 
och förändringar, det gillas idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

svart, svart svaaaaaart är ingen färg, det är så man känner sig!!

2013-02-28 @ 09:34:35
Postat av: Tove

fan vilken rasse rubrik

2013-03-02 @ 16:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0