det finns inte ord

har lyssnat på musik 
nonstop säkert hela dagen idag
i sängen 
lagar mat 
skriver
surfar
sminkar mig
går ut
handlar
läser
på repeat repeat repeat
.
har skrivit in mig på körskola
ett ytterst nödvändigt men mest bara ont
sen var jag på biblioteket och 
vandrade lite mer med mina hörlurar
- ja som ni hör har jag mest umgåtts med mig själv idag.
Förutom när Ellen var här med citronolja! 
Det var finfint dä hähähä. 
sen har jag ansökt jobb också.
å herregud vad jag längtar efter att sätta händerna i arbete.
men just nu ska dom nog få greppa gitarrhalsen igen
om jag inte
förhoppningsvis
blir störd av den som helst av allt
skulle få kunna rubba hela min värld. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0